A tanév 5. InDaHouse-os hétvégéjén az új dolgoké volt a főszerep. Amióta 4 fős szakmai stábunk van és mind a 4 korcsoportnak saját szakmai vezetője, azóta sokkal több kapacitás jut a fejlődésre, új módszertanok megismerésére és bevezetésére. A tanodáinkban (Hernádszentandráson és Fügödön) ez volt az első TKP és projekt hétvége. A TKP (Tanulást Könnyítő Program) lényege, hogy a gyerekek nem formális keretek között tanulnak olvasni, írni, számolni, és fejlődik a szókincsük, a logikus gondolkodásuk. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy különböző állomásokon izgalmas feladatokat oldanak meg, pl. egy guruló deszkán közlekedve olvasnak egy asztal alatt, vagy színes rizzsel töltenek meg változatos formákat. A módszertan annyira zseniális, hogy még a legellenállóbb gyereket is behúzza és mindenki kisangyalként végig dolgozza a másfél órát. A másik újdonság a projekt. Minden hónap első hétvégéjén mostantól nem feladatlapokat oldunk meg a nagyokkal, hanem kiscsoportban valamilyen közös feladatot. Ezúttal a környezetük volt a téma, amiről beszélgettek, majd falvakat építettek. Mindeközben a kamaszok életében is beindult valami új. A What'SAP projekt keretein belül egész évben drámafoglalkozásokon vehetnek majd részt, kétheti-havi rendszerességgel. A második alkalom zajlott le a hétvégén, és sokkal jobban sikerült, mint az első. Ahogy az egyik nagy fiú mondta: kedvetlenül jöttem, de kedvvel megyek el. Az 5. hétvégénken 135 gyereknek tartottunk fejlesztő foglalkozásokat, 21 régi és új önkéntesnek köszönhetően, miközben 3 építkező önkéntesünknek hála a fügödi házunkban két új szobánk is közelebb került ahhoz, hogy a gyerekekkel használni tudjuk.