Már nekünk is adhatod az 1%-od!
Már nekünk is
adhatod az 1%-od!

2023 – NagyTanoda, sport tábor

2023. aug. 11. • Szarka Zsanett • táboraink

Az idei nyár legkalandosabb és legcsaládiasabb tábora volt a nagyTanodás sport és túra tábor.Az első nap bemutatkozott Tivadar (🥚), akit nagyon hamar maguk közé fogadtak a gyerekek, a szerdai gyümölcslevesből neki szedtek először, velünk tartott a legmélyebb barlangtól a legmagasabb szikláig. Így összesen nyolc táborozóval vágtunk neki a hétnek.

Fociztunk mindkét pályán, Hernádszentandráson és Ináncson, de kosaraztunk és tollasoztunk is. Csütörtökön három barlangot is felfedeztünk, ahol még a hozzáértők szerint is nagy denevérkolóniára találtunk, de a szép kilátás mellett még egy kisállat temetőt is megnéztünk.

Pénteken a Vasalt utak - via ferrata Magyarországon csapatával Hejcén sziklát másztunk. Ahogy arról már az első nap megegyeztünk, mindenki legalább egyszer kipróbálta magát, de volt aki majdnem az összes falat megmászta, és még Tivadart is felvitte magával.

Szombaton pedig a Tisza-tavon eveztünk, gyönyörködtünk a madarakban és vízinövényekben, de a legbevállalósabbak a kormányzásba is elkezdtek beletanulni. Este mindenki a tanodában aludt, hogy vasárnap egy kis szabad sportolás után közös pizzázással egybekötve lezárjuk a tábort.

A tábor különlegessége volt, hogy a táborozók videók formájában dokumentáltak minden napot: interjúkkal, közvetítésekkel és vlogokkal. Ezekből a táborzárásra az önkéntesek egy 35 perces kisfilmet vágtak össze. Ez egy igazán különleges tábor volt, mindenki nagyon sok új dolgot próbált ki és mindenkinek az egyik kedvenc tábora lett!

Köszönjük a NHOOD Services Hungary Kft.-nek a tábor támogatását!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!